Vad ska man göra om man ser en svart katt?..

Idag var en tjej från Fisksätra Katthem hos oss, jag har nämligen funderat över att skaffa en katt. Kan dock inte ha den hemma eftersom att mamman min är superallergisk... Så jag kom på lösningen att ha den i stallet, aka stallkatt. :D Hon tyckte att stallet såg finfint ut & frågade även om jag kunde ta två katter. Vilket snabbt godkändes från min sida. Så om allt går som planerat hämtar jag Hem Nils & Nicklas på måndag! Jag ska döpa om dem båda, men än så länge vet jag bara att Nils ska döpas om till Truls och troligen ha Nils i mellannamn! haha... Eftersom att jag egentligen är emot namn-byte, men jag tycker att båda deras gamla namn är otroligt fantasilösa & tråkiga så jag får göra ett undantag!

Klicka för förstorning. På den första bildern ser ni Nicklas(på min kompis) & den andra Nils (aka Truls)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0