Plåtning, borttappade katter & världens bästa guling

Helooo! Dagen började med att jag vaknade alldeles för tidigt, när jag kunde ha sovit ett bra tag till. Jag vill nästan slå till mig själv! Hur ofta får man en riktig sovmorgon? - typ aldrig. Och tro inte att jag även gårdagsmorgonen vaknade 05.oo och kunde inte somna om? Jag hade kunnat sova hela dagen, men nein.

Iallafall så tog jag bussen till grantomta med Anko & Marina vid halv tolv-snåret. vandrade hem till Nora där jag & Marina började göra oss redo för true-blodd plåtningen! senare kom Amanda som skulle vara ett dött offer för vampyren Marina! De enda kläderna jag fick bära var ett par svarta shorts och en grå T-shirt. Nere vid vattnet där vi fotade blåste det inte lite heller. Jag höll på att dö - tills min kropp domnade bort helt och blev blå. För då kände jag ingenting anyhow. haha. Mer om plåtningen får ni höra sen, bilder kommer även!

Drog direkt till stallet där min vackra kille väntade. Innan jag tog upp honom var jag dock tvungen att ta in de två svarta pantrarna. Truls kom direkt när jag ropade på honom, men Tzakziki fick jag kämpa länge med. Han gömde sig under foderkammaren och ville inte gå därifrån, när jag nästan gett upp så gick jag in i foderkammaren för att göra iordning hö. Lyckades tappa en tung hösilage-bal på golvet av misstag och då blev Tzaki så rädd att han sprang in i sadelkammaren. När jag hörde den lilla plingan på hans halsband låta och jag såg honom springa in lyftes en sten från mitt bröst. Jag var nästan rädd att han skulle stanna där hela natten, älsklingskatten... <3


Bjuder även på en bild Ros knäppte på prinsen imorse - Creds till henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0