halv-dassig tjej.

Tjenre. Idag är jag nog världens mest segaste & tröttaste på hela jorden, fick ingen sömn inatt & var tvungen att tidigt sticka till stallet för utsläpp. Där drack jag citron-te som fick mig att en kvart senare att spy i ett buskage. YAY ME.

Jag är allt lagom busig som inte skrev ett inlägg igår, men det hanns helt enkelt inte riktigt med. Efter insläppet i stallet åkte jag in till stan för att fika med Anko & Marina. Först satt vi på Waynes' & mös, sen gick vi runt lite och som avslutning stack vi in på pizza hut och åt en riktigt smarrig Tacopizza. nomnom! kvällen & natten spenderades at Anko's där vi hade lite mys-kväll med film & gottis.

(Tisdag) Red efter morgonfodringen, Vi mös runt lite i skogen och galopperade på våra närmsta ängar. Hadar kändes lite småtrött, men var som vanligt hur glad och positiv som helst! <3 Idag fick han vila, egentligen var det min medryttare som har honom onsdagar, men stackarn har gått och blivit sjuk så istället tog jag min gula gosing. Vilodagen var välförkänd och välbehövlig, men imorgon kör vi på ordentligt. Har inte riktigt bestämt mig för vad vi ska hitta på, det beror lite på vädret. Vi får helt enkelt hoppas på lite torrare klimat & blå himmel imorgon!

Har inga bilder från de senaste dagarna att ladda upp, men kan ge er några från kvällen jag & Ros rakade Hadar + julplåtningen! Ros som fotat, jag som redigerat c: (se: klicka för förstorning.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0