Dagens

Hade otroligt bråttom igår, fick rentav springa hem från stallet för att hinna duscha, fixa mig & städa lite innan gästerna kom. Så yesterday prang jag bara av honom lite på ängen. Det kändes inte som en "serious-riding" dag , så vi  red runt lite oseriöst och hittade tillochmed en hare - som Hadar tyckte om att springa efter... haha, stackars lilla djur.
Det här nyåret blev det inget festande för min del, myste hemma med nära och kära med tre-rätters-middag. Jag får väll helt enkelt ta igen festandet nästa gång!

Idag var det otroligt ruskigt väder. Så jag, Rosanna & Hadar lekte runt lite i paddocken. han har blivit otroligt bra på att lyssna och är alltid positiv till det vi gör! Grym heeest <3

... Och slutligen en bild från idag!
Kommentarer
Postat av: tessan

fin blogg! :)

följer dig på bdb & här på bloglovin (:

du och hadar är jätte fins ihop, kika gärna in på min blogg och lämna ett spår efter dig :) kram

2012-01-01 @ 17:57:03
URL: http://tessanszansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0